welcometomyhell

Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

dagens låt

Av christer ekbom - 8 maj 2010 11:34
Bokstävernas Baron, Mr F, den utfrysteFram, bak, fram. Gorillan kliver in i din stad.Så: Bak, fram, bak. Mästaren är här för att samla gage såJag måste ventilera, saker som diskuterasinga dissar, bara åsikter från mig och fleraJag blev utfrysen snabbt. Kamphund med bruten tasssom gick ensam mot strömmen i branchens utedass.Sen kom en idiot och erbjöd mig tvåtusen spänn.Han ska var glad att hela mitt dårhus är stängt!Skiter i musiken jag samlar på svenska(kroner)så hälsa dina mini du å dina hemska(kroner)Skiter i allt som inte expanderar mitt penga-flyt.Varje ord du nämner mitt namn så kommer jagbränna byn. Det för mig till den brud som gästademin förra skiva. Guldgrävaren kommer advokaternapå sidan. Fixar dina pengar någon annan stansannars kan du kollidera med en livs levandepansarvagn. Är det en slump att han somspelas mest på P3 är anställd hos P3? (korrupt, helt cepe)Sveriges fetaste DJ, då menar jag fet som tjock..Hur många beats kan han sno innannågon påpekar nåt? Det tar aldrig stopp. Jag minns närjag tog det soft och såg bratsen fick den hypern somFjärde Världen borde fåref.jag blir till rakblad flytet som jag droppar fyller badkarjag sa sänker konkurrenterna som jasplanrakt av mediterar med demoner av hat glasklartBokstävernas Baron är tillbaks   2xFucked up det finns för många petitesser.Kan nån säga ärligt att dom känner Petters texter?Eller Eye'n'eye, säg mig vafan snackar han om?Jag fattar någon rad om jag får lyssna med min bongVem kan klandra han att tjäna pengar på sin mick?Jag klandrar Sverige för att dom betalar för sån shit.Singeln som jag släppte, jag borde vetat bättre.Snubben tappade fotfästet för länge sedann och efter samarbete förstog jagatt det inte var rykten har aldrig träffat någonsom älskar sig själv så mycket. Radio poppat coverband,alla vill gå hand i hand, sammanfatta gemen med ettord så blir de skvallertant.Fick tiotusen spänn för att medverka på Fortet,vilken jäkla cirkus alla där ville till toppenoch alla kunde kliva över lik för att komma dit.Den enda äkta där var Olle Ljungström styvtMEN (alla var falska och självupptagna) kameran slogspå (nämen hej nu blev vi glada).Vilket jävla spel! Det är säkert ingens fel, dom har inte märkt attåren i branschen ändrat dem helt.ref.jag blir till rakblad flytet som jag droppar fyller badkarjag sa sänker konkurentterna som jasplanrakt av mediterar med demoner av hat glasklartBokstävernas Baron är tillbaks   2xJag försöker defenitivt inte spela stenhård.Shitet låter gammalt, fan äldre än Lena PHNär blev de hett att förföra småpojkar,för jag trodde de var mot lagen, de låter för fan helt stört.Jag hatar alla dom som hypar sina kassa polaresitter där och namedroppar på forum som en golare.Men Laleh är grym men dina låt är tajta annarsfinns det inte så mycket här man kan hypa.Hörde Timbuks singel, fan den låten hade sväng.Fast jag gäspade mig genom tredje versen - Han var sämst!Jag blev utfryst för jag säger det jag tycker,men hjältarna i gemet det är dom som sprider rykten.Dom gaddar ihop sig. Fan, shitet liknar inavel.Man vet alla gäster och alla jävla inslagen (den här är ingen diss, det är en mans åsikt)men vrid den hur ni vill för jag är trött på sånt shiiieetref.jag blir till rakblad flytet som jag droppar fyller badkarjag sa sänker konkurentterna som jasplanrakt av mediterar med demoner av hat glasklartBokstävernas Baron är tillbaks   2xfram bak fram, gorillan kliver in i din stad såbak fram baak, mästaren är här för att samla gas så   2x
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christer ekbom - 23 maj 2010 00:03

kvällen var helt okej med allt kul folk!, vi spelade kub, satt och grilla och hade allmänt trevligt!   Sedan...   Kom det ett sms..   och då kom dessa tankar:   Om det är ett krig ni söker, ska ni få ett blodbad! alla taktiker som gåt...

Av christer ekbom - 18 maj 2010 21:49

  tatto     nya byxor-! gammal tröja o plånbok   NYA JEAN  s   ...

Av christer ekbom - 18 maj 2010 00:26


 

Av christer ekbom - 18 maj 2010 00:13

nu var det etag sen jag skrev,mycket som hänt!   skolan som vanligt! plugg plugg!   kärleken har sina vägar att lösa det hela på, jag vandrar på den rätta stigen känns det som. även om det har sina småbulor ibland ;) till exempel piiiiiip.. ...

Av christer ekbom - 11 maj 2010 22:08

glömde nästan det viktigaste, att jag gjorde ett val idag. att strunta i kärlekn, att kärleken övervinner allt tror inte jag på. kanske i vissa fall. men alla människor har olika tur eller otur. men att skita i det och fortsätta utan den där hopplösa...

Presentation

welcome to my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards