welcometomyhell

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av christer ekbom - 8 maj 2010 11:44

allt verkar bra idag! sitta framför datorn och plugga :)



natten var väl ganska intressant. man får höra mycket av alla. jag vet nog allas mörkaste hemligheter, (alla jag känner). 




SÅ JÄVLA less påå vissa människor.. tror att dom kan hålla på hur fan dom vill.. men inte.. förändring is the shit! 


på måndag blir allt bättre =)

Av christer ekbom - 8 maj 2010 11:34
Bokstävernas Baron, Mr F, den utfrysteFram, bak, fram. Gorillan kliver in i din stad.Så: Bak, fram, bak. Mästaren är här för att samla gage såJag måste ventilera, saker som diskuterasinga dissar, bara åsikter från mig och fleraJag blev utfrysen snabbt. Kamphund med bruten tasssom gick ensam mot strömmen i branchens utedass.Sen kom en idiot och erbjöd mig tvåtusen spänn.Han ska var glad att hela mitt dårhus är stängt!Skiter i musiken jag samlar på svenska(kroner)så hälsa dina mini du å dina hemska(kroner)Skiter i allt som inte expanderar mitt penga-flyt.Varje ord du nämner mitt namn så kommer jagbränna byn. Det för mig till den brud som gästademin förra skiva. Guldgrävaren kommer advokaternapå sidan. Fixar dina pengar någon annan stansannars kan du kollidera med en livs levandepansarvagn. Är det en slump att han somspelas mest på P3 är anställd hos P3? (korrupt, helt cepe)Sveriges fetaste DJ, då menar jag fet som tjock..Hur många beats kan han sno innannågon påpekar nåt? Det tar aldrig stopp. Jag minns närjag tog det soft och såg bratsen fick den hypern somFjärde Världen borde fåref.jag blir till rakblad flytet som jag droppar fyller badkarjag sa sänker konkurrenterna som jasplanrakt av mediterar med demoner av hat glasklartBokstävernas Baron är tillbaks   2xFucked up det finns för många petitesser.Kan nån säga ärligt att dom känner Petters texter?Eller Eye'n'eye, säg mig vafan snackar han om?Jag fattar någon rad om jag får lyssna med min bongVem kan klandra han att tjäna pengar på sin mick?Jag klandrar Sverige för att dom betalar för sån shit.Singeln som jag släppte, jag borde vetat bättre.Snubben tappade fotfästet för länge sedann och efter samarbete förstog jagatt det inte var rykten har aldrig träffat någonsom älskar sig själv så mycket. Radio poppat coverband,alla vill gå hand i hand, sammanfatta gemen med ettord så blir de skvallertant.Fick tiotusen spänn för att medverka på Fortet,vilken jäkla cirkus alla där ville till toppenoch alla kunde kliva över lik för att komma dit.Den enda äkta där var Olle Ljungström styvtMEN (alla var falska och självupptagna) kameran slogspå (nämen hej nu blev vi glada).Vilket jävla spel! Det är säkert ingens fel, dom har inte märkt attåren i branschen ändrat dem helt.ref.jag blir till rakblad flytet som jag droppar fyller badkarjag sa sänker konkurentterna som jasplanrakt av mediterar med demoner av hat glasklartBokstävernas Baron är tillbaks   2xJag försöker defenitivt inte spela stenhård.Shitet låter gammalt, fan äldre än Lena PHNär blev de hett att förföra småpojkar,för jag trodde de var mot lagen, de låter för fan helt stört.Jag hatar alla dom som hypar sina kassa polaresitter där och namedroppar på forum som en golare.Men Laleh är grym men dina låt är tajta annarsfinns det inte så mycket här man kan hypa.Hörde Timbuks singel, fan den låten hade sväng.Fast jag gäspade mig genom tredje versen - Han var sämst!Jag blev utfryst för jag säger det jag tycker,men hjältarna i gemet det är dom som sprider rykten.Dom gaddar ihop sig. Fan, shitet liknar inavel.Man vet alla gäster och alla jävla inslagen (den här är ingen diss, det är en mans åsikt)men vrid den hur ni vill för jag är trött på sånt shiiieetref.jag blir till rakblad flytet som jag droppar fyller badkarjag sa sänker konkurentterna som jasplanrakt av mediterar med demoner av hat glasklartBokstävernas Baron är tillbaks   2xfram bak fram, gorillan kliver in i din stad såbak fram baak, mästaren är här för att samla gas så   2x
Av christer ekbom - 8 maj 2010 00:08

   sitter och verkligen funderar på vad du vill. jag kommer verkligen inte på det. börja om på ruta ett, det känns bara som man vill skita i allt. för känslorna är fortfarande kvar. det är inget man kan rymma ifrån. är du verkligen säker på att du vill satsa alls? vet ingenting. har varit lite off idag.. kan tänkas att det märktes.. så satans skönt att dra härifrån sen... men ge mig ett bra svar på min fråga, umgås, prata samt gör olika saker, är det så man börjar om på ruta ett? känns bara så udda.. men det är väl bara jag antar jag.. men det är min åsikt i alla fall. har tänkt hela dagen på detta, RUTA ETT... Som en satans plåga.. om man är kär då? sårat en människa.. jaa, mår skit men  det är så jag alltid mått. även om du ser mig glad, så är det bara påklisrat. kanske ska visa min sanna identitet? skiter snart i vilket. finns ingen nytta längre.. återgå till mordhot, mordbränder, droger. bli misshandlad.. är det ett bättre alternativ? kanske.. jag har följt mitt hjärta.. men fan heller så mår jag inte bättre..... fan i helvetes jävla förbanndats fucking jävla värld!!!!!!! så staans mycket osäkerhet.. önskar jag var född på 1000 talet f k.r, MYCKET BÄTTRE!!!!!!!!! men ödet ligger i dina händer... du har mitt hjärta i dina händer.. kasta eller gör vad du vill med skiten.............. BRY!







-Mer åt det positiv hållet-- men eller?


har rakat mig! ps. stolt

sommaren here i come!

enköping next <3


fixat emelies hår =) det blev fett nice!


ska nog plugga hela helgen, stänga av mobilen.. fett SKÖNT!

men lär väl blogga och logga in på fb! men HEJDDÅ ALLA.......

Presentation

welcome to my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards