welcometomyhell

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Rubrik saknas

Av christer ekbom - 11 maj 2010 22:08

glömde nästan det viktigaste, att jag gjorde ett val idag. att strunta i kärlekn, att kärleken övervinner allt tror inte jag på. kanske i vissa fall. men alla människor har olika tur eller otur. men att skita i det och fortsätta utan den där hopplösa känslan känns fasiken så mycket bättre. tror det är bättre att ordna upp sitt liv innan man startar något som kallas kärlek. men ibland är det bara ovärt om man vet hur man är. men det kan bli bra också. men ett exempel har vi sett iaf. kommer absolut inte bli någe mer med dom involverade. att man kan må så bra fast man är en hemsk människa. det är ett under, men jag överlever ;) men kanske i framtiden att jag har ett förhållande.. bara ett kanske!  eller så blir det något litet eller vad som händer. inte bryr jag mig iaf  ! ;D hur allting blir. kommer jag ut ur knipan utan ångest! den starkaste överlever allt ;D


har nog fått allt sagt nu ! ;D;D;D;D


nu blir det sova! natt natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christer ekbom - 23 maj 2010 00:03

kvällen var helt okej med allt kul folk!, vi spelade kub, satt och grilla och hade allmänt trevligt!   Sedan...   Kom det ett sms..   och då kom dessa tankar:   Om det är ett krig ni söker, ska ni få ett blodbad! alla taktiker som gåt...

Av christer ekbom - 18 maj 2010 21:49

  tatto     nya byxor-! gammal tröja o plånbok   NYA JEAN  s   ...

Av christer ekbom - 18 maj 2010 00:26


 

Av christer ekbom - 18 maj 2010 00:13

nu var det etag sen jag skrev,mycket som hänt!   skolan som vanligt! plugg plugg!   kärleken har sina vägar att lösa det hela på, jag vandrar på den rätta stigen känns det som. även om det har sina småbulor ibland ;) till exempel piiiiiip.. ...

Av christer ekbom - 11 maj 2010 21:10

dennna dag var en mycket händelserik dag. gick upp som vanligt. åkte till skolan som vanligt, plugga som vanligt.  hade prov, gick skitbra! MVG! YEAH!  kl 16 20 idag tog jag min sista cigg. stolt! får se hur det går nu bara :P   men det andra är ...

Presentation

welcome to my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards