welcometomyhell

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

THOUGHTS

Av christer ekbom - 9 maj 2010 00:56

nattens tankar innehåller mycket olika tankar om lite vad som helst.


det känns som det är lika bra att avbryta allt. för mig känns det skit, men det blir som mitt liv för övrigt. så det spelar ingen roll riktigt. kanske borde säga förlåt och lungna ner mig. men jag vet inte vad jag vill längre. för mig betyder livet ungeför som att ta en pisspaus i rymden. lika värdelös åtminstonde. förlåt om jag stressar på.. men time to move on.  att du kom in i mitt liv var bra.. men jag klarar nog inte mitt liv helt själv.. vill så gärna ha någon att dela den där morgon stunden och vakna upp brevid den finaste. och känna att allt är bra.. men det kommer aldrig ske. dags att inse. jag är gjord för att leva ensam. att skriva om allt man känner känns toppen.. men det kan även såra en. hellre det än en psykolog som säger: jag förstår precis vad du säger.


kan förklara lite om mitt liv.


jag har goda minnen från min barndom (verkligen). allt var bra när man börja ettan, man träffa massa nya kompisar. livet lekte bokstavligen. i trean om jag inte minns helt fel så började det "perfekta" livet man lever idag. allt bråk började med att det handla om att man hade tagit sönder en leksak. sen blev det fysisk och både psykisk misshandel på ganska låg nivå. men det ökade kan man säga, om man skulle ta det i statistik så skulle det skjuta i höjden. man fick höra vilket missfoster man var.. skit kul att höra när man är liten.  att höra att man har en mamma som är cp (vilket stämmer), att det smittade av sig på mig och det byggdes upp ett rykte att jag var en sopprotare. att höra det i många år, skadar en rejält. man tog det som man pratade med en vägg. när man hörde dom otroligt nedlåtande orden. men det blev ju en vane sak som sagt!. när jag närmade mig 14 blev allt genast helt skruvat. att se sin pappa dö framför sina ögon är ingen rolig syn, sju hjärtinfarkter.. och det ända man minns var dom orden han sa till mig: jag älskar dig min son. från den dagen förändrades hela mitt liv. jag blev en osäkrare människa, jag gjorde allt som alla sa att jag skulle gör/inte våga. så jag gjorde en försök till mordbrand.. fyllde 16, krocka en bil, min pappas. sedan började jag praktisera på ett hunddagis, allt blev genast mycket bättre, jag fixade upp mig varenda dag, mådde toppen, men efter två år tog det slut. flytta till min mamma som absolut inte funka. drog från henne efter 2 veckor till en fittig jävla idiot som heter EMIL KARLSSON. han försatte mig i skulder, vi gjorde allt någon inte borde göra. han skruva till mitt liv totalt. han skapade en en ännu osäkrare människa inom mig,  att börja röka pga av det. känns fan inte bra. supa varenda dag. nya tjejer hela tiden.. det livet jag hade då var kul för tillfället. men i längden funkar det inte. att allt ska präglas efter det liv man levt.  neb att lämna alla bakom sig känndes ändå bra. men saknar den goda tiden. flytten till sundsvall var ganska intressant, några dagar innan skulle jag eventuellt läggas in på ett psykhem.. (skit bra) men allt blev bättre, men nu kommer mina vanor tillbaka. känner hur jag vill ta en pistol mot hjärnan och bara trycka av. men det skulle inte vara värt det. men vet inte hur fan jag ska göra..


tiden lär visa vad som händer och sker!


SLEEP TIGHT BIATCHQ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christer ekbom - 23 maj 2010 00:03

kvällen var helt okej med allt kul folk!, vi spelade kub, satt och grilla och hade allmänt trevligt!   Sedan...   Kom det ett sms..   och då kom dessa tankar:   Om det är ett krig ni söker, ska ni få ett blodbad! alla taktiker som gåt...

Av christer ekbom - 18 maj 2010 21:49

  tatto     nya byxor-! gammal tröja o plånbok   NYA JEAN  s   ...

Av christer ekbom - 18 maj 2010 00:26


 

Av christer ekbom - 18 maj 2010 00:13

nu var det etag sen jag skrev,mycket som hänt!   skolan som vanligt! plugg plugg!   kärleken har sina vägar att lösa det hela på, jag vandrar på den rätta stigen känns det som. även om det har sina småbulor ibland ;) till exempel piiiiiip.. ...

Av christer ekbom - 11 maj 2010 22:08

glömde nästan det viktigaste, att jag gjorde ett val idag. att strunta i kärlekn, att kärleken övervinner allt tror inte jag på. kanske i vissa fall. men alla människor har olika tur eller otur. men att skita i det och fortsätta utan den där hopplösa...

Presentation

welcome to my life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards